søndag 2. august 2009

Høst.

Kalenderen viser 2. august, og veret bekrefter det kalenderen sier-det går mot høst.
Vi har hatt en flott sommer, selv om veret kunne ha vært bedre. Vi reiste på Norway Rock Festival i Kvinesdal, der vi fikk høre In Flames, Manowar, Udo, Doro og Nightwish for å nevne noen. Det største var desidert å se Nightwish igjen (så dem i Oslo 2007). Vi reiste så videre til søsteren min i Lyngdal, og så til broren min i Froland. Derfra gikk turen videre til Halden og Fredriksten Festning. Vi var over i Sverige på "harry-tur", må jo handle litt;) Vi var på Allsang på Grensen, og virkelig koste oss...foruten at Vegard fikk bronkitt og hakka tenner på grunn av feberen... Vi var innom tante og onkel på Rødberg, før vi tok turen over Hardangervidda hjem til Stord. En fantastisk flott tur!

Vi har også hatt en del besøk fre Jæren og Sør-landet denne sommeren, og vi har enda en del igjen. Kjempekos å se nevøene og niesene våre igjen;)

Vegard fikk seg også jobb i sommer som Securitas. Det skulle egentlig bare være i juni og juli, men ser nå ut til å bli litt utover høsten og. Jeg er kjempestolt av han!!

Selv skal jeg begynne på regnskapsstudier, noe jeg gleder meg veldig til. Det er nettstudie, så det blir noe slit, men dette skal jeg virkelig jobbe for å få til!! Så krysser vi fingrene for at jeg finner meg en skikkelig jobb neste sommer!!

Ellers har vi det veldig bra, og nyter dagene vi har sammen (",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar